مدیر عامل سازمان تاکسی‌رانی کرمان:

تخلفات و کم کاری تاکسی ها را به سازمان تاکسی‌رانی گزارش دهید

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرمان گفت: مردم می‌توانند تخلف تاکسی‌ها از جمله سرعت غیر مجاز، رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین اخذ  کرایه اضافه بر نرخ تعیین  شده را جهت پیگیری به سازمان تاکسیرانی گزارش دهند.
محمد مهدی نژاد  با تاکید بر این که تاکسی ها موظف به نصب نرخ‌نامه‌ی مصوب هستند، افزود: تاکسی ها باید در دو شیفت صبح از ساعت شش تا 14 بعد از ظهر و در شیفت عصر از 14 بعد از ظهر تا 22 شب سرویس دهی کنند.
 
وی ادامه داد: در صورت عدم فعالیت و کمبود تاکسی در مسیرهای درون شهری، در ساعات مذکور، تخلف محسوب شده و قابل پیگیری و برخورد است و شهروندان می‌توانند در صورت نبود تاکسی در ایستگاهها و مسیرهای درون شهری، موارد را به سازمان تاکسیرانی  گزارش دهند.
مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرمان بر مشخص بودن نرخ  سفرهای درون شهری تاکید و تصریح کرد: در صورت سرویس دهی از ساعت 22 شب تا 6 صبح ، 50 درصد به مبلغ کرایه تاکسی افزوده می شود که این مبلغ مصوب شده است و تخلف محسوب نمی شود.
وی به صدور 12 هزار و 419 مورد پروانه تاکسی‌رانی از زمان تاسیس سازمان تاکسی‌رانی کرمان تاکنون اشاره و خاطرنشان کرد:  از این تعداد 8 هزار و 585 مورد پروانه، ویژه رانندگان آژانس‌های تاکسی تلفنی و 3400 پروانه ویژه وانت بارها بوده است.
مهدی نژاد از صدور4 هزار پروانه فعالیت، ویژه  کامیون های درون شهری نیز خبر داد و افزود: 314 مورد پروانه نمایندگی حمل و نقل مسافر و 33 مورد پروانه نمایندگی حمل و نقل دانش‌آموزی و تعداد 1567 کارت تردد سرویس دانش آموزی توسط سازمان تاکسی‌رانی صادر شده است.
وی صدور 28 مورد پروانه نمایندگی ویژه خدمات حمل و نقل مسافر به ادارات و سازمانها را نیز از جمله مجوزهای صادر شده توسط سازمان تاکسیرانی دانست.
وی ادامه داد: فعالیت در زمینه حمل و نقل مسافر و بار درون شهری در شهر باید با مجوز سازمان تاکسی‌رانی باشد ودر غیر این صورت تخلف محسوب می‌شود.
مهدی نژاد تصریح کرد: رانندگانی که به عنوان تاکسی خطی مجوز دریافت کردند موظف به سرویس دهی در مسیر مشخص شده هستند و سوار کردن مسافر تنها به صورت دربستی تخلف محسوب می شود و مردم می توانند اینگونه تخلفات را  به سازمان تاکسیرانی همراه با شماره پلاک تاکسی گزارش دهند .
وی افزود: شهروندان می توانند پیشنهادات، انتقادات و یا شکایات خود را از طریق سامانه137 و133 و همچنین از طریق تماس با واحد رسیدگی به شکایات به شماره 33342214 و33342212 و یا سامانه پیام کوتاه  10001798مطرح نمایند.
وی تصریح کرد: برای پیگیری شکایت ها، شهروندان باید شماره پلاک خودرو یا کد چهاررقمی پشت شیشه تاکسی را به سازمان گزارش دهند تا به موارد ذکر شده رسیدگی شود.

 

معرفی مدیرعامل

مدیر عامل سازمان مدیریت
حمل و نقل و بار مسافر

عبدالهادی طاهری

 

ورود کاربران

حاضرين درسايت

ما 13 مهمان و بدون عضو آنلاین داریم

Go to top